« Small Star Cloud | Main | 夏の天の川 »
やっと晴れました!先ずは↓北アメリカ星雲とペリカン星雲からどうぞ明らかに処理過剰ですが..ペリカン星雲↑を強引に浮き上がらせました(汗)
07/20/2005 in my Note (+Photo) | Permalink | 0 Tweet
Name:
Email Address: (Not displayed with comment.)
URL:
Remember personal info?
Comments:
Listed below are links to weblogs that reference 17-18晩、やっと晴れました!:
Comments